torstai 12. syyskuuta 2013

Reppuni mun




Silloin kun minä olin nuori, käytti Kånkenia vain pahimmat partiohipit. Ja taisi se sama reppu olla monella käytössä koko peruskouluajan. Huh. Oma reppu vaihtui tiuhaan, ihan vähintään kerran vuodessa.

Olen kohta pari vuotta tehnyt hidasta, mutta sitäkin sinnikkäämpää tavaroiden karsimistyötä. Luonnollisesti olin siis päättänyt pärjätä sillä repulla mikä minulla on jo ennestään. Mutta sitten aloin lämpenemään tuolle laatikkorepulle... Muutamaa päivää myöhemmin hankin itselleni Partioaitasta mustan laptop-mallisen Kånkenin ja voi kuinka loistava se onkaan! Siinä saan kaikki koulupaperit pidettyä läppäritaskussa eikä ne rypisty ja rutistu muiden tavaroiden seassa ja vesipullo ja sateenvarjo kulkevat sivutaskuissa ja, ja ja...

Taas kerran jouduin syömään sanani :D

- Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti